> 0948 636 155 > info@ezhome.sk > Po - Pia = 10:00 - 19:00

Ako nakupovať

Objednanie tovaru v internetovom obchode EZhome.sk je veľmi ľahké. Pre istotu sme vám však ešte pripravili jednoduchý návod, ako správne a bez problémov nakúpiť.
 

Registrácia zákazníka


Ak chcete vytvoriť objednávku, registrácia nie je potrebná.
V pravom hornom menu kliknite na "Login", následne si vyberte niektorú z možností prihlásenia. (Registrácia na našej stránke, Prihlásenie cez Facebook alebo Twitter )
Po vytvorení konta príde na zadanú e-mailovú adresu potvrdenie o vytvorení konta. Toto potvrdenie nie je potvrdenie o prijatí objednávky!
 

Vytvorenie objednávky


V e-shope si vyberte tovar, ktorý sa Vám páči. Kliknite na neho a zobrazia sa podrobné informácie. Ak sa sa rozhodli pre daný výrobok, stlačte tlačidlo "kúpiť".
V pravom hornom menu kliknite na ikonu košíka alebo na "Zoznam". Ak si želáte kúpiť tovar v nákupnom košíku kliknite na "Pokračovať v objednávke".
V košíku skontrolujte obsah a správnosť objednaného tovaru. Tu môžete aktualizovať počet kusov objednaného tovaru, prípadne ho z košíka odstrániť kliknutím na "x" a následne na "Pokračovať v objednávke".
V kroku "Doručenie" si vyberáte spôsob doručenia balíčka (slovenskou poštou, osobne alebo kuriérom). Ak sú všetky zadané údaje korektné, kliknite na "Pokračovať v objednávke".
V kroku "Doručenie" si taktiež vyberáte spôsob platby.
V kroku "Fakturačné údaje" si vyberáte vašu fakturačnú adresu (iba v prípade ak sa líši od adresy dodania) V prípade ak ste nový zákazník, neváhajte sa registrovať. Nákup je u nás možný aj bez registrácie.
Posledným krokom je "Potvrdenie objednávky", kde sú uvedené všetky údaje o objednávke - adresa dodania, fakturačná adresa, vybraný spôsob prepravy, objednaný tovar. Môžete sa vrátiť na ktorýkoľvek predchádzajúci krok, a v prípade potreby upraviť údaje. Po kontrole správnosti údajov kliknite na "Potvrdiť objednávku".
 

Spracovanie objednávky


Po odoslaní objednávky vám bude do piatich minút doručený email "Potvrdenie prijatia objednávky". Objednávka sa zatiaľ nezačala spracovávať, potvrdzujme iba zaradenie objednávky do nášho systému. Vaša objednávka nie je v tejto fáze ešte nie je z našej strany potvrdená.
Obchodník spracuje vašu objednávku, overí dostupnosť tovaru a správnosť ceny. Ak je objednávka v poriadku, obchodník vám ju potvrdí telefonicky alebo e-mailom, čím sa zaväzujeme dodržať ponúkanú cenu a potvrdzujeme dostupnosť tovaru. V prípade že je všetok objednaný tovar na sklade, objednávka okamžite pokračuje v ďalšom spracovaní na expedíciu. Ak objednaný tovar na sklade nie je, obchodník vás bude informovať o predpokladanom čase naskladnenia tovaru.
Objednávka sa presúva na expedíciu pri splnení jednej z týchto podmienok:

  • Tovar do objednávky sa naskladnil v dopredu určenom termíne.
  • Objednávka je vyfakturovaná, a zaslaná do skladu na zabalenie a expedíciu, o čom budete upovedomený emailom.
 

 

Expedícia objednávky


Na expedícii tovar zabalia a fyzicky predajú kuriérskej spoločnosti na expedíciu. O zabalení objednávky budete takisto informovaný e-mailom, s podacím číslom vášho balíčka. Cestu balíčka smerom s vám si môžete sledovať cez Track&Trace kuriérskej služby, všetky potrebné informácie obdržíte spolu s potvrdením expedície balíčka.
 

Produkt bol vložený do nákupnej tašky.


©2016 Z-wave s.r.o.

 

Podporte nás na Facebooku
Podporte nás na Facebooku
Nájdete nás aj na Facebooku

Pravidelne Vás tam informujeme o novinkách v našej ponuke a môžete sa tam na nás obrátiť s Vašimi otázkami.

https://www.facebook.com/EZhome.sk
Kontaktujte nás